Marketing w kulturze w Gdańsku!
W Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku 19 i 20 lutego 2016 odbyła się Konferencja „Marketing w kulturze. Komunikacja-trendy-praktyka”.

W Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku 19 i 20 lutego 2016 odbyła się Konferencja „Marketing w kulturze. Komunikacja-trendy-praktyka”.
W śród ponad 400 uczestników z całej Polski nie zabrakło przedstawiciela Regionalnego Centrum Animacji Kultury.
Dzień pierwszy – prelekcje, panele dyskusyjne, prezentacje studium przypadku, krótkie warsztaty.
Dzień drugi – warsztaty całodzienne i spacery z lokalnymi przewodnikami.
Konferencja przeznaczona była dla praktyków kultury, menedżerów public relations, mediów społecznościowych i menedżerów projektów – osób z instytucji kultury, organizacji pozarządowych, grup nieformalnych.
Do wygłoszenia prelekcji, dyskusji i opisów studiów przypadku zaproszeni byli praktycy, zajmujący się wdrażaniem strategii komunikacji w instytucjach kultury i skuteczną promocją projektów kulturalnych m.in.:Jassie Hunt /Tate Modern i Victoria&Albert Musuem Londyn/, Natalia Hatalska,Katarzyna Bik /Muzeum Narodowe Kraków/, Agata Kwiecińska /Konkurs Chopinowski 2015/, Patrycja Wysocka /Instytutu Adama Mickiewicza/, Dominik Pokornowski, Łukasz Maźnica i Artur Jabłoński.
Wymiana doświadczeń, dobra energia, nowe pomysły, fajni ludzie-za nami owocne i pełne inspirujących spotkań 2 dni.
Organizatorami konferencji byli Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku i Narodowe Centrum Kultury w Warszawie.